پرینت

دستیار گوگل روی دست سیری اپل زده است

on .

با وجود تقدم اپل در معرفی دستیار سخنگوی هوشمند خود، این گوگل است که یکه تاز این میدان شده است.

دستیار گوگل روی دست سیری اپل زده استدر گزارش آمده خبرنگار  ؛ اینک پنج سال از دستیابی اپل به دستیارهای صوتی و هوشمند گذشته است، روزی که اپل siri را به کاربران خود معرفی کرد، احتمالا گمان نمی کرد که گوگل به این زودی ها خود را به این فناوری تجیهز کند. اما کمپانی گوگل خیالات اپل را برهم زده و با معرفی نرم افزار Google Assistant  نشان داد که یکه تازی سیری آنچنان دوامی نخواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان عنوان کرده اند که در مقایسه کاربردی دستیار گوگل بسیار قوی تر و با هوش تر ازدستیار اپل فعالیت می کند. دسترسی به محصولات عظیم گوگل و جمع آوری همه آنها در قالب یک اپلیکیشن یکپارچه به خوبی نشان از قدرت این دستیار سخنگو دارد. همچنین Assistant مهارت های زیادی دارد که هر روز در حال پیشروی و تکامل است، در حالی که سیری اپل نارضایتی عده زیادی را برانگیخته است.

 عده زیادی از کاربران عنوان کرده اند که این اپلیکیشن حتی قادر به پاسخگویی سوالات بسیار ساده آنها نیز نیست، در حالی که گوگل نو همان سوال را به راحتی و در آن واحد جوابگو است.

گویا شنیدن این اخبار برای کمپانی اپل گران تمام شده زیرا مسئولان را بر آن داشته تا روی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی محصولات خود بیشتر ازقبل کار کنند و چندین شرکت فعال در این حوزه را خریداری و به کار دعوت کنند. از جمله Vocal IQ که در زمینه کنترل کامل تلفن همراه ودیوایس را با استفاده از فرامین صوتی فعالیت دارد.

سخنگوی این کمپانی عنوان کرده که اپل قصد دارد تا سیری را برای کنترل کامل آیفون آماده کند. صحبتی که فعلا در مرحله حرف باقی مانده و در عمل این دستیار گوگل است که پیش تاز است.

انتهای پیام/

دستیار گوگل روی دست سیری اپل زده است

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2