88981423
128 64 32 0902


سوال داری؟!!
بپرس (مشاوره رایگان)

جستجو در آموزش ها

خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 330
جمعه, 17 مرداد 1393 07:03

آیا ممکن است اپل در آیفون 6 از چیپ مخصوص Beats استفاده کند؟

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اپل بیتس

شایعاتی به گوش می‌رسد که ممکن است اپل در آیفون 6 از یکی از چیپ‌های مخصوص بیتس استفاده کند که البته عملکرد این چیپ آنقدرها هم هیجان انگیز نیست. اما این مساله بیشتر به یک امید و آرزو شباهت دارد تا واقعیت محتمل.

 مشکل اینجاست که تصور می‌شود خود این چیپ ارتباط مستقیمی با بهبود کیفیت صوت در دستگاه نداشته و در حقیقت عملکرد اصلی آن، اعمال نوعی اهراز هویت ب

...
اپل بیتس

شایعاتی به گوش می‌رسد که ممکن است اپل در آیفون 6 از یکی از چیپ‌های مخصوص بیتس استفاده کند که البته عملکرد این چیپ آنقدرها هم هیجان انگیز نیست. اما این مساله بیشتر به یک امید و آرزو شباهت دارد تا واقعیت محتمل.

 مشکل اینجاست که تصور می‌شود خود این چیپ ارتباط مستقیمی با بهبود کیفیت صوت در دستگاه نداشته و در حقیقت عملکرد اصلی آن، اعمال نوعی اهراز هویت برای برقراری ارتباط میان آیفون و هدفون بیتس از طریق کانکتور لاتنینگ است.

هنوز صحبتی در خصوص اینکه آیا این ارتباط جدید منتهی به ویژگی‌های جدید هم خواهد شد یا خیر به میان نیامده، اما همانگونه که در ابتدا نیز ذکر شد، این شایعات چندان رنگ و بوی حقیقت ندارند. تا جایی که می‌دانیم، مشکلی که موجب می‌شود این مساله را غیرمحتمل بدانیم چیزی نیست جز موضوع ساده‌ی زمان بندی... فرض بر این است که آیفون 6 ماه آینده رونمایی خواهد شد و از ماه اکتبر نیز شاهد حضورش در بازارها خواهیم بود. این مساله بدین معناست که در همین لحظه، تولید انبوه این دستگاه با تمام توان در حال انجام است تا زمان‌بندی انجام شده به خطر نیافتد. این در حالی است که قرارداد تصاحب بیتس توسط اپل تا همین هفته‌ی پیش نهایی نشده بود.

آنچه واضح است این موضوع خواهد بود که اگر برای ایجاد قابلیت‌ها، نیاز به قرار دادن قطعه‌ی سخت‌افزاری در دستگاه باشد، به هیچ وجه وقت کافی برای اعمال ویژگی‌های ناب بیتس در آیفون 6 وجود ندارد. اما اگر ویژگی‌های مد نظر اپل از طریق تغییرات نرم‌افزاری و خود چیپ احراز هویت که هم‌اکنون برای کانکتور لایتنینگ فراهم شده، می‌توانیم اندکی خوشبین‌تر باشیم.

دیدگاه شما در این خصوص چیست؟ تصور می‌کنید ممکن است در دستگاه جدید اپل شاهد بهره گیری از منافع خرید بیتس توسط اپل باشیم؟

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/mobile/13112-iphone-6-could-include-a-special-beats-chip

خواندن 1249 دفعه

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2