پرینت

کپکام می‌خواهد یک بازی «بزرگ و معرفی‌نشده» را تا قبل از مارس ۲۰۲۴ منتشر کند

on .

کپکام می‌خواهد یک بازی «بزرگ و معرفی‌نشده» را تا قبل از مارس ۲۰۲۴ منتشر کند
به گزارش خبرگزاری - [1]

بر اساس اطلاعات جدید، ظاهرا استودیوی بازی‌سازی کپکام در تلاش است یک بازی معرفی نشده جدید را تا پایان سال میلادی ۲۰۲۳/۲۴ روانه بازار کند.

اطلاعات به دست آمده بر اساس یکی از نشست‌های خصوصی پرسش و پاسخ در یکی از رسانه‌های ژاپنی است که نتیجه آن بعداً به صورت عمومی منتشر شد. این نشست با شرکت کپکام به ما نشان می‌دهد که مدیران قصد دارند تا قبل از ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی یعنی درست تا پایان سال مالی جاری، یک بازی بزرگ معرفی نشده را عرضه کنند.[2]

با در نظر گرفتن واژه «معرفی نشده»، می‌توانیم اینطور تصور کنیم که در نهایت نسخه جدیدی از یکی از دو مجموعه ارزشمند Resident Evil یا Monster Hunter به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. از آنجایی که هنوز یک رویداد بزرگ تا قبل از مارس ۲۰۲۴ با نام The Game Awards برگزار خواهد شد، پس می‌توانیم انتظار رونمایی از این محصول را تا قبل از انتشار داشته باشیم.

با توجه به این موضوع، کپکام مسیر خیلی خوبی برای فروش محصولاتش در سال جاری داشت. بر اساس گزارش‌ها، بازی Street Fighter 6 توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند و بازی Resident Evil 4 Remake نیز اکنون فروشش را به ۵.۴ میلیون نسخه رسانده است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار، وب سایت ویجیاتو[3] را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتوکراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتوVGC[4][5][6]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^یک بازی بزرگ معرفی نشده را عرضه کنند. (www.videogameschronicle.com)
  3. ^ویجیاتو (vigiato.net)
  4. ^VGC (www.videogameschronicle.com)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)
  6. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2