پرینت

نقدها و نمرات بازی EA Sports UFC 5 منتشر شد

on .

نقدها و نمرات بازی EA Sports UFC 5 منتشر شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

بازی EA Sports UFC 5 از روز گذشته در اختیار کاربران پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس قرار گرفته و طرفداران این سری می‌توانند بار دیگر وارد مبارزات هیجان‌انگیز و پرزد و خورد آن شوند.

بعد از انتشار موفقیت‌آمیز بازی EA Sports FC 24[2] در ماه گذشته، اکنون نوبت به یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی شرکت الکترونیک آرتز است که به ما نشان می‌دهد آیا بعد از گذشت چند سال، بازی UFC 5 می‌تواند طرفدارانش را راضی کرده[3] و در نهایت یکی از بهترین‌های خودش را ارائه کند؟

تا کنون که این خبر در حال نگارش است، متای کلی بازی UFC 5 در وب سایت متاکریتیک[4] بر اساس ۱۶ نقد، نمره خوب ۸۰ از ۱۰۰ را به صورت میانگین کلی دریافت کرده و رسانه‌های مختلفی نقد‌های خودشان را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید خلاصه برخی از نظرات سایت‌های بزرگ را مطالعه کنید.

رسانه PlayStation Universe با نمره ۹۰ از ۱۰۰ می‌نویسد:

بازی EA Sports UFC 5 تجربه نهایی یک بازی MMA در کنسول‌های خانگی است. با توجه به جزئیات بسیار بالا، حضور بیش از ۳۰۰ مبارز و بخش‌های سرگرم‌کننده متعدد، چیزهای زیادی برای طرفداران رشته MMA وجود دارد که از آن لذت ببرند.

رسانه IGN با نمره ۹ از ۱۰ می‌نویسد:

بازی UFC 5 بهترین محصول از ژانر MMA است. مکانیزم‌های به‌روز شده نسبت به بازی قبلی و سطح مبارزات بالا امکان تماشای لحظات هیجان‌انگیز این ورزش را به ما می‌دهد. سیستم آسیب‌پذیری جدید به شما اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های متفاوتی در طول مسابقه داشته باشید. این بازی یک محصول شبیه‌سازی شده شگفت‌انگیز ورزشی است.

رسانه Dual SHockers با اهدای نمره ۷۰ از ۱۰۰ نوشته است:

بازی EA Sports UFC 5 در موتور [بازی‌سازی] فراس‌بایت عالی به نظر می‌رسد، اما سطح گیم‌پلی آن درست همانند چیزی است که در ۳ سال گذشته تجربه کرده بوده‌ایم.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتوکراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتوMetacritic[5][6][7]

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2